بهترین دوره آموزش سئو

ساخت وبلاگ

در دنیای وب هم مانند دنیای حقیقی و واقعی برای فروش تولیدها و ارائه سرویس ها به به کار گیری از اصول بازاریابی نیاز دارید. چون رقابت در فضای مجازی هم بسیار زیاد گردیده دوره آموزش سئو و برای هر شغلی با هر نوع کاربر صدها وبسایت متفاوت وجود داراست که هر یک عملکرد می نمایند مال یا این که سرویس ها خویش را بفروشند و به طور طبیعی در‌این در بین تارنما هایی پیروز می‌باشند که به خیر خلق و خوی مشتری را بشناسند و با به کار گیری از اصول بازاریابی آنلاین و اینترنتی بتوانند بیشتر و عالی خویش را در معرض روءیت کرد یوزرها وب قرار بدهند. آکادمی رایا پارس برای بازاریابی آنلاین میتوان Online Marketing یا این که Digital Marketing  را هم در لحاظ گرفت که به گروه ای از تکنیک های بدون پول و غیر بدون‌پول برای معرفی فرآورده و سرویس ها به یوزرها و جذب مشتریان تازه به خواسته ارتقا فروش گفته می گردد. بازاریابی هر روشی میباشد که بازاریاب همت می نماید استفاده کننده و مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری بالفعل نماید . تصور و طریق ملموس این نوع فرایند را در گروه های سنتی چشم اید مانند تماس هایی که با شما گرفته می‌شود برای معرفی جنس یا این که خدمتی، یا این که شیت تبلیغاتی که درب خانه خویش اخذ میکنید. حالا که‌این روند را تصور کردید میخواهیم آن را در بستر آنلاین توضیح دهیم . همین حادثه زمانی بر روی بستر اینترنت از روش نحوه های مختص خویش می افتد و مشتری آنلاین فراخوانی میشود و اتفاقی نتایج میگردد که‌این رابطه سبب ساز به فایده دهی و معامله میگردد، میگوییم بازاریابی آنلاین انجام شده و شما پیروز کار کردید.
بازاریابی اینترنتی مزایای متعددی دارااست که شما با بازرسی و مقایسه آن با دیگر طریق ها، وادار میشوید وارد این جریان گردید. امروزه یوزرها آنلاین روز آپ دیت در حالا ارتقاء می‌باشند و این داده های عددی  و ارقام و همینطور حاصل مطلوبی که پیرو دارااست میل شما‌را صد چندان می نماید.

پژوهش در اشکال شیوه های بازاریابی در وب عمل معمولی ای وجود ندارد، متخصصان بازاریابی اینترنتی در جهان، راجع‌به گونه های طرز های بازاریابی در وب باهم توافق ندارند. از جمله تارنما Open Global که خویش از عرضه کنندگان سرویس ها بازاریابی در وب میباشد. اشکال نحوه های بازاریابی در وب را چهار طریق: ساخت وب سایت، پیاده سازی فروشگاه اینترنتی، سایت های واسطه ای (مانند آمازون، علی پدر و غیره)، تبلیغات کلیکی گوگل اعلام نموده است. از طرف دیگر سایت قانونی کمپانی Cult که در مسئله بازاریابی در وب فعالیت دارد گونه های طرز های بازاریابی در وب را 52 طرز بیان می نماید. زمانی که‌این 52 طرز را بازرسی می کردیم ، به‌این نکته برخوردیم که این موسسه با دقت به اینکه از روش وب یوزرها میتوانند از روش متن، تصویر، ویدیو و صوت با هم در خصوص باشند، مجموع طرز های بازاریابی معمول را جزء نحوه‌های بازاریابی اینترنتی بیان نموده است.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 90 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 13:54

منطق قاضی بر seo به شما حکم می‌نماید که مدام برای صفحه ها وبسایت خویش، متا توضیحات‌ بهتر بنویسید؛ البته مدام نیاز به اعمال این عمل وجود ندارد. در شرایطی‌که مطلبی که در یک برگه قرار داده‌اید، دوره آموزش سئو چندین کلمه و واژه کلیدی را غرض خویش قرار داده میباشد، عالی میباشد توضیحات متا را ننویسید و این فعالیت را به عهده موتورهای کاوش بگذارید. زیرا هنگامی که اینترنت مسترها در کد کاغذ عبارات کلیدی را معلوم می‌نمایند، آکادمی رایا پارس موتورهای کاوش از سایر لغات که لغات کلیدی شبیه را دارا‌هستند، به کار گیری می‌نمایند تا یوزرها را به وبسایت شما هدایت نمایند. بدین ترتیب ممکن میباشد با دقت بر روی یک کلمه و واژه کلیدی، what is seo نصیب بزرگی از یوزرها را از دست بدهید. فراموش نکنید در صورتی‌که که از تگ توضیحات متا برای برگه خویش به کار گیری نمیکنید، او‌لین پاراگراف جان دار در متن شما، موتورهای کاوش را هدایت می‌نماید. 

چرا می بایست از متا تگ توضیحات (متا دیسکریپشن) به کارگیری کنیم؟
با اعلان گوگل بر پایه ی اینکه دیگر جايگاه تارنما‌ها مبتنی بر متای توضیحات تغییر و تحول نمی‌نماید، شاید بعضی متخصصان seo با خویش بگویند «زمانی این توضیحات در الگوریتم درجه بندی به حساب آوردن نمیشوند، چرا از آنان به کارگیری کنیم؟» جواب بدین پرسش بی آلایش میباشد: شما بایستی توضیحات متا را فاکتوری در ارتقا نرخ تبدیل در لحاظ بگیرید. تارنما MOZ سه عامل بی آلایش برای استعمال از متا تگ توضیحات را اینگونه بیان می‌نماید:
1.        لغات کلیدی در نتیجه ها کاوش پررنگ میگردند: کلمه ها کلیدی جانور در توضیحات متا، به شما امداد می‌نماید تا به بازدیدکنندگان محتوای کلی شیت را اگاهی دهید. عبارات کلیدی در توضیحات متا بوسیله موتورهای جستجوBold  می‌گردد و به ارتقا نرخ کلیک وب سایت شما یاری می‌نماید.
2.        کانال‌های اجتماعی از آن استعمال می‌نمایند: وقتی که محتوای شما در کانال‌های اجتماعی مانند جی پلاس، توییتر، رخ‌بوک و… به اشتراک نهاده می گردد، توضیحات متا به سایرین یاری می‌نماید که محتوای تارنما شما‌را دریابند. در‌حالتی که که محتوای هدفمندی تنظیم نکرده باشید و شیت متبوع متا توضیحات نداشته باشد، گزاره نخستین متن تحت عنوان متا تگ توضیحات آرم داده میشود. به این ترتیب به تایپ کردن توضیحات متا برای صفحه ها خویش، مداقه بدهید.
3.        از توضیحات متا وب سایت شما در social bookmarking network  استعمال می شود: کانال‌های اجتماعی زیادی برای تبادل حیث و نماد‌کردن مطالب اثرگذار وجود دارااست که مطالب اثر گذار و اصلی در ناحیههای متعدد در ان علامت‌گذاری میگردند. از جمله My سئو Community، Digg وBizSUgar  از این کانال‌ها می‌باشند. توضیحات متای تارنما درین کانال‌ها قابل ادیت کردن میباشد ولی خوب میباشد متا تگ توضیحات را موثر و خلاصه بنویسید تا بدون چاره به ادیت آن نباشید؛ چون طبیعی میباشد که کنترلی بر مطالب بازنشر گردیده از وب سایت خویش نداشته باشید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 86 تاريخ : دوشنبه 28 شهريور 1401 ساعت: 12:27

گوگل معمولا هر روز یک یا این که تعدادی تغییر تحول در الگوریتم های خویش جاری ساختن میدهد تا بتواند نتیجه ها کاوش را بهبود ببخشد. بیشتر این تغییرات شایان توجه و گرانقدر نیستند دوره آموزش سئو ولی به ما امداد می نمایند حالت کاوش را بیشتر از پیشین بهبود ببخشیم. گاهی از زمان ها آپدیتی ممکن میباشد بیشتر از دیگر آپ تو دیت ها شایان توجه باشد. اینگونه آپ تو دیت هایی که اصلی می باشند را پذیرش می‌کنیم و داده ها موردنیاز وبمسترها، تولیدکنندگان محتوا یا این که دیگر افراد را در اختیارشان می‌گذاریم. مثلا هنگامی آپ دیت سرعت را ارائه کردیم، سفارش ها و راه‌حل هایی هم برایش داشتیم. تعدادی توشه در سال در الگوریتم های کاوش و سیستم هایمان تغییرات مهم ساخت‌و‌ساز می‌کنیم. به‌این آپ دیت ها، آپ تو دیت های هسته می‌گوییم. اینگونه آپ دیت هایی به طوری پیاده سازی گردیده اند که  مارا مطمئن میسازند ماموریت خویش یعنی نشانه دادن محتوای مرتبط و دارای اعتبار برای جستجوکنندگان را به صدق اعمال میدهیم. این به روزرسانی های هسته ممکن میباشد بر روی Google Discover هم تاثیر بگذارد. اینگونه آپ دیت هایی را خودمان پذیرش میکنیم زیرا تاثیرات قابل توجهی بر روی وب سایت ها ساخت و ساز می نمایند. برخی از وبسایت ها ممکن میباشد در حین این به روزرسانی ها متوجه ارتقاء یا این که کاهش درجه یا این که ترافیکشان شوند. وب سایت هایی که شاهد افت ترافیک بوده اند به‌دنبال راهکار برطرف کردن نقص‌ خواهند بود. به همین خیال و خاطر کوشش میکنیم شایسته ترین راهکار ها را ارائه دهیم تا در گیر اختلال نشوند و شغل های نادرست ایفا دهند. در بعضی از مورد ها هم ممکن میباشد چیزی برای برطرف کردن وجود نداشته باشد. 

آپ دیت هسته گوگل و نظارت دوباره محتوا :
فرض فرمائید آپ تو دیت هسته گوگل ارائه گردیده و برخی از صفحه های شما آنقدرها که می بایست، کارایی نیکی ندارند. ممکن میباشد شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید.  آکادمی رایا پارس این صفحه ها، راهنما و راهبرد های گوگل را نقض نکرده اند یا این که در گیر جریمه دستی یا این که الگوریتمی نشده اند. گاهی از تایم ها هم کاهش کارایی صفحه های ممکن میباشد به خیال تغییرات الگوریتمی باشد. حقیقت این میباشد که در به روزرسانی های هسته گوگل، چیزی که بخواهد برگه خاص یا این که تارنما خاصی را غرض قرار دهد نیست. این تغییرات به مراد بهبود بررسی محتواست. اینگونه تغییراتی ممکن میباشد صفحاتی که پیش از این کوشش خیر و خوبی نداشته اند را فراتر بیاورد. بیایید این مسئله را با یک نمونه پژوهش کنیم و ببینیم آپ دیت هسته گوگل چه طور شغل می نماید. فرض فرمایید شما فهرستی از 100 فیلم سینمایی بلندتر در سال 2015 را منتشر نموده اید.  یک‌سری سال بعد از آن در سال 2019، فهرست خویش را با فیلم های سینمایی تازه آپدیت میکنید زیرا اکنون فیلم هایی ارائه گردیده‌است که تا قبل از این وجود نداشته و می‌توانید کاندید قرار تصاحب کردن در‌این فهرست باشد. همینطور ممکن میباشد بعضی از فیلم ها را مجدد آنالیز نمائید و متوجه گردید که آنان اینک بایستی رده بالاتری نسبت به قبلی داشته باشند. فهرست شما با سپری شد مجال تغییر میکند و فیلم هایی که تا قبل از این مقام بالاتری در آن داشتند ممکن میباشد به حالت های دیگری هدایت شوند. درباره آپ تو دیت های هسته گوگل هم، اینگونه اتفاقی فیس می‌دهد.

بر روی محتوای خویش تمرکز نمائید:
همان گونه که توضیح دادیم صفحاتی که پس از آپ تو دیت هسته، what is seo تلاش خویش را از دست میدهند و افت سکو به دست می‌آورند ممکن میباشد هیچ مشکلی نداشته باشند و نیازی به برطرف کردن خلل هم نباشد. بعضی ها که پس از این به روزرسانی کارکرد خیر ندارند ممکن میباشد شم نیاز نمایند و بخواهند کاری برای بهبود وضعیتشان ایفا دهند. در اینگونه قوانینی سفارش می‌کنیم بر روی محتوای خویش تمرکز فرمایید و مطمئن گردید شایسته ترین محتوا را در چنگ یوزرها تان میگذارید. این به عبارتی چیزی میباشد که الگوریتم های ما به دنبالش میباشند. او‌لین قدم این میباشد که محرمانه به شیوه نامه ها ور اهنمایی که تا قبل از این داشتیم بزنید و مجدد چگونگی محتوای خویش را آنالیز فرمایید. ما این پیشنهاد ها را با تعدادی سوالهای آپدیت کرده ایم که میتوانید از خودتان بپرسید و چگونگی محتوایتان را بسنجید:

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 65 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 13:58

این یک کدام از ازنکته‌های دقیق در ارتباط با یافتن راهکار برای رویا رویی با کاهش سرعت ووکامرس میباشد. متاسفانه در برخی موردها، ووکامرس تراکنش‌های دیرین را همچنان نگه می دارد. دوره آموزش سئو و آن ها را روی هم ذخیره می‌نماید. تعداد بسیار بالایی از داده ها بی‌بهره، کارایی ووکامرس را با خلل روبرو می‌نمایند. نصب پلاگین  Transient Manager  قادر است تراکنش‌های منقضی گردیده را از ووکامرس حذف نماید.

عدم حذف پوسته و پلاگین غیرقابل به کار گیری
در خصوص بروزرسانی و التفات آن برای ارتقاء سرعت ووکامرس کلام کردیم. توصیه این میباشد که از پوسته‌ها و پلاگین‌هایی به کار گیری فرمائید که با مراحل ووکامرس مطابقت و همخوانی داشته باشند. پلاگین‌ها و پوسته‌های فارغ منزلت  و حتی غیرفعال با اشغال فضای هاست و همینطور ارسال هشدارها و یا این که درخواست‌های HTTP غیر ضروری و مکرر برای  بروزرسانی منجر مشغول شدن سرور با خرده عملکردهای بیهوده و مجال‌بر شدن فرایندهای مهم و در غایت کندی سایت میگردد.

شیوه های ارتقاء سرعت ووکامرس
همانگونه که در قسمت گذشته گفتیم، ارتقا سرعت وب سایت یکی شغل های مهمی میباشد که مسلما بایستی به آن اعتنا داشته باشید، در غیر این شکل ممکن میباشد نصیب متعددی از درآمد خودتان را از دست بدهید.

تمامی چیز را پیش از استارت بروزرسانی فرمایید
برای داشتن یک سایت تند و تیز بایستی کوشش فرمایید در شایسته ترین موقعیت کدنویسی و انطباق آن با وردپرس و هاست باشید. به ذکر بی آلایش‌خیس همواره عملکرد نمایید آکادمی رایا پارس با مسافت مناسب نسبت به بروزرسانی وردپرس، پوسته‌ها، پلاگین‌ها مبادرت فرمائید. وردپرس بروز نشده دارنده اشکالاتی میباشد که در ورژن‌های جدیدتر بوسیله یوزرها و متخصصین وردپرس رفع شد‌ه‌است و از آن جا که وردپرس یک سیستم مدیر محتوای متن گشوده میباشد، براین اساس صدها هزار کارشناس و کدنویس در سراسر دنیا به طور شبانه‌روزی در حالا رویش و پیشرفت آن میباشند و هر روز بر کارامدی و ارتقا سرویس ها آن به نسبت رویش و بسط نیازهای بشری و ارایه راهکارهای نوین برای بهبود فرایندها و پرهیز از کاهش سرعت ووکامرس میپردازند.

پلاگین ی ووکامرس تحت عنوان یک دگرگونی بدون شوخی برای رئیس تلاش یک مغازه از هنگامی که به طور همگانی منتشر گردیده است، به صورت دایم در اکنون پرورش و گسترش بوده و تعداد بخش اعظمی پلاگین تکمیلی برای آن مندرج میباشد که کارامدی ووکامرس را بیش تر از پیش به چهره میکشد. what is seo برای تارنما‌های اهل ایران صرفا موردنیاز میباشد از مخزن وردپرس آغاز نسبت به نصب ووکامرس پارسی و بعد به نصب ووکامرس مبادرت فرمایید. بسیار معمولی میباشد و با یک کلیک هم میتوانید مدام بروز باشید.

نکاتی که به دنبال نوشته ی علمی آمده میباشد، به ترتیب مداقه از بیشترین اثر روی سرعت وبسایت تا کمترین اثر تروتمیز گردیده اند. بعضی از این مفاد ممکن میباشد اثر بیشتری روی امتیاز سعی شما داشته باشند، البته نکته مشترک تمامی آنان این میباشد که با رفع هریک منجر ارتقاء سرعت وب سایت خودتان خواهید شد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 80 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 13:39

مالک هر وب سایت یا این که حصول و کاری که باشید و تازگی وب سایت خویش را روش‌ انداخته باشید، می بایست بدانید که تا حدود ۴ ماه مرتبه شما گسترش چندانی نخواهد کرد؛ بدین ترتیب سئوکارانی که به شما پیمان می دهند دوره آموزش سئو در پهنا یک ماه seo سایتتان را متحول می‌نمایند و جايگاه شما‌را بهبود می بخشند، قابل پشت گرمی نیستند. این زمینه بسیار اصلی میباشد؛ چون شما میتوانید از این عصر به کارگیری فرمائید تا محتوای وبسایت خویش را بهبود ببخشید و بر روی لغت ها کلیدی معدود رقابت عمل نمائید تا گوگل چگونگی تارنما شمارا مناسب آنالیز نماید. آکادمی رایا پارس با این اکانت، به محض اتمام عصر سندباکس، وب سایت شما پتانسیل آن را داراست که از حیث بهینه سازی مرتبه بالایی استحصال نماید.

۵ چاره برای نادر کردن Sandbox effect
ایجاد محتوا seo اساس: خوب میباشد اپ منظمی برای ساخت و ساز مطالب متناسب با کلمه ها کلیدی مختص دستیابی و کارتان داشته باشید. برخی سئوکاران احتمال می دهند ترازو تکرار لغات کلیدی وبسایت شما معدود میباشد و به همین خیال در نتیجه ها کاوش اکران داده نمی‌گردید.
ارتقا ترافیک تارنما: با ساخت‌و‌ساز محتوای مرتبط، میتوانید یوزرها را به تارنما خویش هدایت نمائید تا هم ترافیک تارنما شما زیاد گردد، هم بازدید مطالب شما بالا برود. بنابراین امتیاز وبسایت شما از لحاظ گوگل زیاد میگردد.
دامنه‌های دارای اعتبار باتجربه بخرید: با خرید دامنه‌های دارای اعتبار می توانید از پنالتی موقت تارنما خویش در سندباکس خودداری نمائید. می توانید دامنه‌هایی را بخرید که زمان پنالتی موقت خویش را سپری کرده‌اند.
پیوند سازی فرمائید: لینک و پیوند سازی را تحت عنوان یک اصل بهینه سازی به طور مداوم جاری ساختن دهید و از وبسایت‌های غیرمعتبر، لینک و پیوند نگیرید. اگر که تارنما‌های غیرمعتبر اسپم به شما پیوند داده‌اند، از آنان بخواهید پیوند به تارنما شما‌را بردارند.
از شبکه‌های‌عمومی به کارگیری نمایید: گشودن حسابی برای سایتتان در گوگل پلاس، لینکدین، یوتیوب و... که مربوط به بیزنس شماست، what is seo محتوای شمارا دوستداشتنی می‌نماید و ترافیک سایتتان را بالا میبرد.
امید‌وار‌یم با تلاوت این نوشته ی علمی نگرانی شما درباره Google Sandbox برطرف گردیده‌باشد. آنچه در بهینه سازی تارنما و بالا رفتن جايگاه وب سایت شما در کاغذ نتیجه ها جستجوی گوگل التفات دارااست، به خیال و خاطر سپردن این نکته میباشد که سندباکس، دورانی میباشد که تک تک وب سایت‌های نو تولید گردیده، طی می‌نمایند. براین اساس نباید ابدا سراغ تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه بروید و بایستی با طاقت و نرم افزار‌ریزی درست، به‌دنبال پرورش ارگانیک باشید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 70 تاريخ : چهارشنبه 16 شهريور 1401 ساعت: 12:39

اکنون بایستی وبسایت خویش را با گوگل ادسنس همگام سازی فرمایید. برای این عمل می بایست کدهای نسبتاً کوتاهی را به تارنما خویش اضافه نمایید. دوره آموزش سئو با این عمل در واقع به گوگل علامت می دهید که می‌تواند تبلیغات خویش را به صورت اتومات در وب سایت قرار دهد.

برای این عمل به منوی “Sites” بروید. درین نصیب روی مورد “Add site” سمت راست کلیک نمائید و اسم دامنه تارنما خویش را وارد نمائید تا به لیست وب سایت‌ هایتان اضافه گردد. با این شغل کدهای مایحتاج و طریق استعمال از آن ها نشان داده می شود.

نکته: همان گونه که در توضیحات باطن تصویر مشاهده میکنید، آکادمی رایا پارس این تکه کد را بایستی اسکن کرده و بین تگ های  و کدهای HTML وب سایت Paste فرمائید.

4) جای قرارگیری تبلیغات را گزینش فرمایید
برای گزینش محل اکران تبلیغات بوسیله گوگل ادسنس، دو گزینش دارید. یکی‌از این که به گوگل اذن دهید که جای مطلوب را خودش پیدا نماید. دیگر این که جای مطلوب را خودتان گزینش فرمایید. در حالتی که مایلید تبلیغات دقیقاً در مکانی که بیشترین بازدید را داراست اکران داده خواهد شد، عالی میباشد what is seo خودتان مکان تبلیغات را گزینش فرمایید.

برای گزینش از در میان این دو شرایط آغاز به منوی “Ads” بروید. بعد از آن روی آیکون قلم کنار اسم وبسایت کلیک فرمایید.

با این فعالیت گوگل ادسنس وبسایت مد لحاظ را اکران می‌دهد. هم اکنون میتوانید با گزینش “Auto ads” حق تعیین جای تبلیغات را به گوگل ادسنس بدهید.

رویه ارتقاء درآمد از گوگل ادسنس چیست؟
همانگونه که اشاره کردیم، هزینه به ازای هر کلیک در یک بازه زمانی جای دارد. بدین ترتیب رویه هایی هم وجود داراست که بتوانید درآمد خویش را به سقف این مدت مجاورت فرمائید. در پی 5 نحوه برای ارتقاء درآمد از گوگل ادسنس را با هم پژوهش میکنیم.

1) تعیین موضوعات دوستداشتنی خیس
اولیه می بایست اشاره کنیم که درآمد به ازای هر کلیک، در مسئله های مختلف کار فرق می نماید. یعنی در برخی از قضیه ها هزینه بیشتر و در بعضا مسئله ها، هزینه کمتری برای هر کلیک پرداخت می گردد. پس در صورتی‌که قابلیت تغییر تحول حوزه عمل خویش را دارید و یا این که اولِ راه و روش می باشید و می‌خواهید قضیه شغل خویش را گزینش فرمایید، خوب میباشد به سراغ موضوعات دوستداشتنی خیس برای گوگل ادسنس بروید.

برای کشف کردن این موضوعات دوستداشتنی، میتوانید از ابزار CPC Map به کار گیری فرمایید. به عنوان مثال در تصویر این ابزار مشخص و معلوم کرده که در آمریکا ایالات متحده، حوزه مرتبط با بیمه بیشترین درآمد را برای تبلیغ کنندگان داراست. به گونه ای که به ازای هر کلیک حدود 16.68 دلار پرداخت می گردد. همچنین موضوع های فراگیری آنلاین و بازاریابی و تبلیغات نیز در جايگاه های آتی قرار دارا‌هستند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 71 تاريخ : دوشنبه 14 شهريور 1401 ساعت: 14:45

بعداز تکثیر مطالب تازه یا این که با صرفه‌سازی دوباره مطالب کهن‌، دوره آموزش سئو می بایست تلاش آنان‌را رسیدگی و بررسی فرمائید. می بایست به‌طور منظم بررسی لغات کلیدی را اعمال دهید و گزارشات seo از رقبای‌تان تنظیم فرمائید تا سنجیده شود که آیا استراتژی تجزیه و چک رقابتی شما صحیح و هدفمند شغل نموده است یا این که نه.

برای این عمل‌ می توانید از ابزاهای سئوی مجانی استعمال نمائید‌، ولی در Ahrefs‌، بایستی به Keywords Explorer بروید و واژه و کلمه کلیدی متبوع را تایپ فرمایید. آن‌گاه در سمت چپ روی Traffic Share by Pages کلیک فرمایید. آکادمی رایا پارس با ایفا این فعالیت، صفحه ها رفیعتر و وضعیت آنان به شما نشانه داده می‌گردد. در نمونه ذیل‌، Ahrefs صفحه های مهم که روی واژه کلیدی «dog groomer» محتوایی ساخت کرده‎اند را عده‌آوری نموده است:

مرحله ۶: کلیه چیز را با الگوی تجزیه و محاسبه رقابتی بهینه سازی پوشش دهید

بیش‌ از یک شیوه برای پیاده‌‎سازی سئوی مفید در تجزیه و محاسبه رقبا وجود داراست.‌ می توانید از یک الگوی نظارت رقابتی سئوی بدون پول برای استعمال نمائید. داشتن یک داکیومنت مهیا به شما یاری‌ می‌نماید تا در وقت خویش صرفه‌جویی کرده و با پروژه تجزیه و محاسبه رقابتی سئوی خویش هماهنگ گردید. what is seo یک سر مشق همینطور سبب ساز‌ می گردد گزارش محاسبه رقابتی خویش را ظریف‌خیس و سریع‌خیس تهیه و تنظیم فرمائید.

ولی‌، تجزیه و چک بدون نقص رقبا، فرآیندی میباشد که به فرصت و منابع نیاز دارااست‌، البته نتایجی که از آن آن به دست میاورید، قیمت اینگونه هزینه‌هایی را دارااست. در حالتی که ترجیح‌ می‌دهید این شغل را برون‎سپاری نمائید‌، میتوانید یک ماشین کرایه ای بازاریابی دیجیتال که در مسئله سرویس ها خاص seo مانند تجزیه و چک رقبای seo‌، سئوی لوکال یا این که محلی و… کار کشته میباشد، امداد بگیرید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 54 تاريخ : يکشنبه 13 شهريور 1401 ساعت: 14:10

در حالی که بعضا از کلمه ها کلیدی LSI‌ می توانند دوره آموزش سئو مترادف و هم معنی باشند‌، ولی کلیه مترادف و هم معنی‌ها LSI نیستند. اکثر LSI کیوردها کلمه ها و عباراتی می‌باشند که با واژه کلیدی مهم شما رابطه قربت دارا‌هستند. به این ترتیب‌ استعمال از مترادف و هم معنی‌ها در مطالب شما‌ می تواند به سئوی داخلی نوشته‌ی علمی‌تان یاری دهد‌، ولی هم معنی عبارات کلیدی LSI نیستند.

از جمله‌، مترادف و هم معنی کلمه و واژه «ژاکت» میتواند «کت» باشد. با این اکنون‌، لغت ها کلیدی LSI برای «ژاکت» دربرگیرنده کلماتی مانند: دو رو، فصل زمستان‌، گرم و… باشد.

یک طرز بهتر برای فهم تفاوت مترادف و هم معنی و عبارات کلیدی مرتبط‌، ایفا جستجوی گوگل میباشد. جستجوهای پیشنهادی که در منوی کشویی ظواهر‌ می شوند‌، نوعی از LSI میباشند:

مزایای به کار گیری از کلمه ها کلیدی LSI چیست؟
به عبارتی‌طور که در اولِ این مقاله گفتیم، آکادمی رایا پارس هر ساله صدها هزار کوئری متعدد در گوگل جاری ساختن‌ میشود که قبل از آن هیچوقت کاوش نشده بودند. گوگل الگوریتم خویش را بهبود بخشیده میباشد تا بتواند لغات کلیدی مرتبط را عالی ادراک نماید. گوگل می گوید:

«هر ساله میلیاردها کاوش در گوگل اجرا می‏‌خواهد شد. حقیقت این میباشد که ۱۵ درصد از جستجوهایی که ما هر روز می‎بینیم تازه میباشند – این یعنی مدام شغل های بیشتری برای جاری ساختن عالی امور و ارائه شایسته ترین جواب به سوال های اشخاص از طیف وسیعی از منابع رسمی وجود داراست. در حالی که نتیجه ها جستجوی ما هیچ زمان بی‌عیب و نقص نخواهد بود، البته مانند مدام بامسئولیت به مراقبت اتکا شما هستیم و اعتقادوباور میدهیم که محصول ها ما همچنان برای همگی اثر گذار خواهند بود.»

گنجاندن عبارات کلیدی LSI در محتوا، what is seo وضوح و شفافیت محتوای شمارا ارتقا می دهد و مزایای سئویی مختلفی را به یار دارااست:

 LSIها مرتبه اینترنت‎تارنما شما‌را در موتورهای کاوش ارتقاء‌ میدهند: به کار گیری از لغت ها کلیدی LSI در متن به موتورهای کاوش یاری‌ می‌نماید تا ورقه شما‌را فهم و شعور کرده و اقتدار جايگاه‌‎بندی آن را ارتقاء دهند.
لغت ها کلیدی معنایی رابطه محتوای شمارا بهبود‌ می بخشند: اضافه کردن لغت ها مرتبط نیز به شما اعتقاد و باور‌ میدهد که محتوای خویش را با تکرار بیش تر از حد لغات کلیدی، آپلود نخواهید کرد.
لغت ها مرتبط سبب ارتقا تعداد عده ای می گردد که محتوای شمارا پیدا‌ می‌نمایند: لغات کلیدی LSI همینطور به شما یاری‌ می‌نماید تا تجارب جستجوی بهتری را برای یوزرها‌تان ارائه دهید‌ که به نوبه خویش به بهبود عامل ها متعدد درجه‌بندی مانند فرصت صرف گردیده در یک کاغذ‌، نرخ پریدن و… هم امداد می‌نماید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 66 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 14:03

به حساب آوردن چگالی لغت ها کلیدی  دوره آموزش سئو با امداد اعداد و فرمول بی آلایش‌ای که خوا هیم اظهار‌کرد سخت وجود ندارد. صرفا کافی میباشد تعداد دفعاتی که یک واژه کلیدی در شیت شما مصرف شده میباشد را بر تعداد مجموع عبارات شیت تقسیم نمائید.

بگذارید نمونه بی آلایش‌ای بیاوریم. فرض فرمایید که کاغذ شما دارنده 1000 واژه میباشد و واژه و کلمه کلیدی شما 10 توشه درین متن تکرار گردیده است.

Keyword Density =10/1000 = 0.01

عدد به‌دست آمده را در 100 ضرب فرمایید تا یک درصد بدست آورید. آکادمی رایا پارس از جمله بالا درصد چگالی لغت ها کلیدی موازی میباشد با 1%
فرمول دیگری نیز وجود دارااست که گه گاه برای نظارت به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی استعمال می شود: TF-IDF.

این عبارت مخفف «فرکانس واژه-فرکانس محتوای معکوس» میباشد. هرمورد از این دو آیتم غیر وابسته احتساب میگردند و اعداد به‌دست آمده در هم ضرب می گردند.

TF = (تعداد دفعات تکرار واژه کلیدی در محتوا) / (تعداد مجموع لغات محتوا)
IDF = لگاریتم (تعداد مجموع لغات محتوا / تعداد واژه کلیدی کلاً محتوا)

مقصود استعمال از این نحوه، what is seo بررسی فراوانی یک واژه و کلمه کلیدی در صفحه های خاص (TF) در قبال تعداد دفعاتی میباشد که‌این واژه در یک سری ورقه در تارنما شما (IDF) ظواهر می‌گردد. فیض این ترازو سنجش به انتخاب معیار مرتبط بودن کلمه و واژه کلیدی شما در صفحه های خاص یاری می نماید. فراوانی وزنی واژه کلیدی ترازو قابل قبولی برای سنجش معیار لغات نسبت به تک تک محتوا در شیت میباشد.

IDF در مقادیر میان 0 و 1 اندازه گیری می گردد و هر چه به 0 مجاورت‌خیس باشد، واژه و کلمه‌ای بیشتر در صفحه های شما ظواهر می‌گردد و هر چه به 1 مجاورت‌خیس باشد، بیشتر در یک کاغذ نشان داده می شود و هیچ کاغذ دیگری نیست.
این ماهیت «معکوس» احتساب میباشد: مقادیر کمتر به معنای به کار گیری بیشتر از واژه کلیدی میباشد.

اثر چگالی زیاد کلمه ها کلیدی بر بهینه سازی چیست؟
ممکن میباشد که فکر کنید می توانید به آسانی لغت ها کلیدی متعددی را در محتوای خویش جا بدهید و فیض فوق‌العاده‌ای نیز حصول نمایید. در قبل الگوریتم‌های موتورهای جستجوی دیرین، چگالی عبارات کلیدی را به‌تیتر راهی برای تشخیص اینکه یک کاغذ درباره چیست، آیتم به کار گیری قرار می‌دادند. در آن فرصت هر چه بیشتر یک واژه کلیدی در شیت ظواهر می شد، احتمال این‌که برگه درباره‌ی آن عبارت کلیدی باشد بیشتر بود.

ولی موتورهای کاوش از آن نحوه سکو‌بندی عبارات کلیدی عبور کرده‌اند.
امروزه استعمال بی‌غرض و افراطی از عبارات کلیدی مهم بمباران کلمه ها کلیدی یا این که کیوورد استافینگ (Keyword stuffing) نامیده میگردد. فیض کیوورد استافینگ seo کلاه سیاه خواهد بود و می تواند سبب به جریمه شدن و حتی حذف بی نقص شیت از SERP یا این که صفحه ها موتورهای کاوش خواهد شد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 65 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 13:29

هنگامی ریدایرکت عوض اینکه در سطح سرور صورت پذیرد، دوره آموزش سئو در سطح ورقه ایفا‌ میشود، میگوییم Meta Refresh تاسیس شده است. دیدنی اینجاست که‌این یک شیوه ‌سئویی پیشنهاد گردیده وجود ندارد؛ چون معمولا نماید میباشد و قابلیت و امکان استعمال از آن بسیار ضعیف میباشد. شمارش معکوس ۵ ثانیه‌ای بیشتر تایم ها با meta refresh یاروهمدم میباشد. این شمارش معکوس اکثر اوقات با متن «در صورتی‌که تا ۵ ثانیه دیگر به ورقه تازه هدایت نشدید، اینجا کلیک نمایید» در صفحه های اینترنت‌وبسایت‌های متعدد مشاهده می‎خواهد شد.

شایسته ترین شیوه ریدایرکت برای بهینه سازی
ریدایرکت از یک URL به نشانی دیگر، یک نحوه معمول میباشد. آکادمی رایا پارس البته اصلی ترین خطا در زمان این مراحل این میباشد که تصور کنیم پیاده سازی دوباره اینترنت‌وب سایت‌مان خیلی بهتر و بهتر فعالیت‌ می‌نماید فارغ از اینکه زیاد به بهینه سازی تامل کنیم. در شرایطی‌که به تامل سئوی نباشید، مرتبه‎بندی اینترنت‌تارنما‌ شما میتواند  با زخم‌های دورازشوخی و نامطلوبی مواجه خواهد شد.

از طریقه ‌گوگل، URL‌های گوناگون به معنای صفحه های متفاوت می‌باشند. به این ترتیب به مکان به چنگ آوردن اعتبار برای شیت‌‌ای که از  قدیم داشته‌اید و کل اعتباراتی که در حین سال جاری‌ها برای کلیه پیوند‌هایتان عده کرده‌اید، یک شیت تازه تاسیس شده است.

در‌این موقعیت گوگل (و بقیه موتورهای کاوش) این برگه را تحت عنوان کاغذ جدید نظارت می‎نمایند و بر این شالوده، جایگاهی را به آن تخصیص‌ می دهند. زمانی گوگل هنگام نظارت ورقه پیشین با خطای «404 Page Not Found» مواجه‌ می شود، فرض‌ می‌نماید که کاغذ حذف گردیده است و به همین ادله بها آن از در میان‌ می‌رود. what is seo هنگامی این حادثه برای هر مورد از صفحه های از تارنما شما بی‌افتد، فیض آن‌ می تواند برای استحصال‌وکارتان ویران کننده باشد.

پیشگیری کردن از این رخداد خیلی راحت میباشد؛ تنها کافی‌ست از 301 Redirect به کارگیری نمائید. کد 301 (بدین مفهوم که‌این کاغذ به‌طور مستمر منتقل شد) به برنامه درخواست‎کننده‌ میگوید که محتوای یک URL به URL دیگری منتقل گردیده است. هنگامی موتور کاوش کد 301 را مشاهده‌ می‌نماید، ‌سئوی تخصیص داده گردیده را از URL جان دار گرفته و به URL تازه منتقل‌ خواهد کرد.

این شغل همینطور از خطای «Page Not Found» هنگام جستجوی ورقه سابق پرهیز‌ می‌نماید. درعوض، این صفحه ها به طور یک دست به ورقه نو هدایت‌ می گردند.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 63 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1401 ساعت: 13:34

حال بیایید ببینیم که چه طور می توانید یک محتوای مهمان بنویسید. دوره آموزش سئو ما تنی چند از مهمترین اصول آن را به شما معرفی میکنیم:

1. انتخاب مقصود و کاربر:
هرگز سوای غرض محتوایی ایجاد نکنید! ساخت و ساز هر پستی می بایست در سرویس استراتژی بازاریابی شما قرار داشته باشد. معمولا مهم ترین استدلال ساخت و ساز محتوای مهمان، ارتقا ترافیک و جذب مخاطبان نو میباشد. شما بایستی به کیفیت این عمل از قبلی تصور کنید و بر جنبه‌های متعدد آن تمرکز فرمایید. این‌که آیا بیشتر می خواهد اعتبار تالیف کننده و یا این که مارک خویش را در گفت و گو کارشناسی قضیه ارتقاء دهید یا این که این‌که فقط می خواهید آکادمی رایا پارس مخاطبان خویش را از روش وبسایت صاحبخانه ارتقا دهید و یا این که هدف ها دیگر.

2. تناسب پست شما با محتوای تارنما صاحبخانه:
به عبارتی‌طور که پیش‌خیس هم گفتیم محصول محتواهای تولیدی شما نباید با ماهیت تارنما صاحبخانه تفاوت متعددی داشته باشد. هم‌اینگونه عالی میباشد که قبل از ساخت پست، رقبای خویش را از نگاه بگذرانید. عالی میباشد که دیگر محتواهای مهمان مو جود بر روی تارنما را ببینید و بک‌لینک و پیوند‌های آن را پژوهش نمایید. این‌که آیا بیشتر بر کانال‌های اجتماعی متمرکز میباشند، رپورتاژ‌ اطلاع رسانی میباشند و یا این که … شما نیز از همین الگوها تقلید فرمایید.

3. رابطه‌گیری از روش انجمن‌ها:
رابطه داشتن با صاحبان تارنما‌های دارای اعتبار یک کدام از میانبرهای نشر پست مهمان میباشد. یک کدام از شایسته ترین فضاهایی که می توانید از روش آن به تارنما‌های پر بازدید سفارش ساخت محتوای بدون‌پول بدهید فروم‌ها و یا این که انجمن‌ها می باشند. شما از روش ساخت و ساز کامنت در انجمن‌ها میتوانید what is seo مسئله ساخت پست در وب سایت‌ها را مهیا فرمایید. فروم‌ها معمولا یک راه و روش رابطه‌گیری مطمئن و مطلوب می‌باشند.

4. ارسال نشانی اینترنتی برای درخواست تکثیر محتوای مهمان:
مالکان تارنما‌های صاحبخانه معمولا قواعدی برای نشر محتوای مهمان در حیث می گیرند. به طبع پیش از ارسال آدرس اینترنتی همه آن قواعد را پژوهش نمائید. فراموش نکنید که می بایست به صاحب و مالک سایت صاحب خانه بقبولانید که پست شما دربردارنده یک محتوای کیفیت عالی و متعدد میباشد. دلایل و علت‌های عشق و علاقه‌ خویش به تارنما صاحبخانه را توضیح دهید. هم‌اینگونه در پست خویش به هیچ وجه تبلیغ خویش و فعالیت خویش را نکنید! قرار وجود ندارد رپورتاژ ساخت و ساز فرمائید!

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 91 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1401 ساعت: 14:11

اکثر خطاها سئویی که در ابتدا معرفی کردیم، دوره آموزش سئو به یک ادله اساسی اشاره دارا هستند: کرالینگ و ایندکس شدن همگی URL‌های پارامتر گردیده. ولی خوشبختانه، اینترنت‌مستران در قبال ساخت و ساز بی‌نقطه پایان URL نو از روش ‌Parameters ناتوان نیستند.

برای داشتن یک URL Parameters عالی، ما تگ‌گذاری مطلوب را پیدا میکنیم.

اعتنا داشته باشید: وقتی که URL‌های دربردارنده پارامترها محتوای تکراری و غیر منحصربه‌فرد به شخصی را اکران میدهند، (یعنی آن‌هایی که بوسیله پارامترهای غیرفعال URL ساخت و ساز می شوند) خطاها مختلفی برای seo به وجود میاید. آکادمی رایا پارس این پیوند‌ها – و تنها همین لینک و پیوند‌ها- نباید ایندکس شوند.

کرال باجت خویش را رسیدگی نمایید
کرال باجت شما، تعداد صفحاتی میباشد که ربات‌ها پیش از رفتن به صفحه های دیگر، در تارنما شما کرال می‌نمایند. کرال باجت هر اینترنت‌وب سایت متعدد میباشد و مدام بایستی باور نتیجه ها فرمایید که‌این میزان دارایی را هدر نمی‌دهید.

متأسفانه، what is seo داشتن URL‌های قابل کرال شدن و معدود بها سبب ساز اتلاف کرال باجت شما میشود.

لینک و پیوند‌های داخلی پیوسته
در حالتی که اینترنت‌وب سایت شما دارنده URL‌های پارامتردار متعددی باشد، اساسی میباشد که به کرالرها سیگنال دهید که کدام صفحه های را ایندکس نکنند و پیوسته به شیت اثبات و غیر پارامتری پیوند بدهند.

برای مثال، در اینجا یکسری URL پارامتر گردیده از یک فروشگاه اینترنتی کفش نقل شده میباشد:

در‌این‌حالت‌، مراقب باشید و همواره صرفا به صفحه ها استاتیک لینک و پیوند داده و هیچ گاه به ورژن‌های دارنده پارامتر لینک و پیوند ندهید. بنابراین از ارسال سیگنال‌های متناقض به موتورهای کاوش در باب ایندکس صفحه ها دوری خواهید کرد.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 78 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1401 ساعت: 14:04

کدهای تشکیل دهنده وبسایت از تعدادی نصیب تشکیل می‌شود. قسمت نخستین معرفی ورژن فولدر HTML میباشد نصیب دوم Head میباشد دوره آموزش سئو که اطلاعاتی در باره تارنما مانند لهجه وب سایت و تیتر تارنما و... را در خویش نگه می دارد. قسمت سوم Body میباشد که داده ها قابل مشاهده بوسیله یوزرها را در خویش مکان میدهد. متا تگ در قسمت Head تارنما قرار گرفته و نوع کدکاراکتر، مولف وب سایت و... در آن قرار میگیرد.

متا تگ چیست و چه کاربردی در بهینه سازی داراست؟
متا تگ ها می‌توانند مولف، منتشر کننده، کلمه ها کلیدی، توضیحات برگه و اکثری موردها دیگر را در خویش نگه داراست این داده ها برای seo وب سایت از عنایت بالایی برخودار می‌باشند.
در وبسایت w3c به کار گیری از متا تگ برای رابطه برقرار کردن میان تارنما و مولف آن سفارش شد‌ه‌است و بکارگیری صفت Rel برای اینکار تائید نشده میباشد. آکادمی رایا پارس براین اساس می قدرت از متا تگ ها برای بهبود تاثیر بخشی تبلیغات در شبکه های عمومی بهره برد.متا تگ ها کد کاراکتری تارنما را گزینش می نمایند. مثلا در‌حالتی که بخواهید بر روی دکمه ای به گویش فارسی مطلبی بنویسید می بایست از کد کاراکتری UTF-8 استعمال نمائید. در غیر این شکل نوشته شما بصورت نشانه سئوال به اکران در خواهد آمد.
متای توضیحات یک کدام از قسمت های اساسی برای seo وبسایت میباشد. توضیحاتی که درین نصیب بکار می رود در کمپین های تبلغیاتی در شبکه‌های‌عمومی به  اکران گذارده میگردد. در‌صورتی‌که که‌این متن با تمرکز بالا درج شده باشد. what is seo ترازو کلیک دریافتی بیشتر گردد. در اصل توصیه میگردد که متن توضیحات متا دربردارنده کلمه هایی برای ترغیب استفاده کننده به کلیک کردن Call to action باشد.
در برگه حاصل گوگل هم ممکن میباشد که از متای توضیحات در نصیب توضیحات پیوند تارنما استعمال شود. گوگل برای گزینش متن اکران داده گردیده در‌این قسمت به رابطه فی مابین متن و عبارت کاوش گردیده دقت دارااست. براین اساس هنگام ساخت و ساز متن متای توضیحات براساس پژوهش ها لغت ها کلیدی متن خویش را مربوط به منظور اکثریت یوزرها ساخت‌و‌ساز نمائید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 58 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 13:50

وب لاگ‌نویسی مهمان یکی‌از موثرترین رویه‌ها برای ساخت و ساز پیوند میباشد. دوره آموزش سئو برای استارت این عمل می بایست یک‌سری مرحله را دنبال نمائید که عبارتند از:

پندار خویش را شناسایی نمایید.
بلاگ خویش را با پست‌های کیفیت خوب و مربوط به صنعت خویش لبریز نمایید.
بلاگ‌نویسان بلندتر در صنعت خویش و نشریاتی را که آنها تحت عنوان وب لاگ مهمان در آن مقاله می گذارند را شناسایی فرمائید.
برای تبادل پیوند با وب لاگ‌های مرتبط رابطه برقرار نمایید.
این‌ها مواقعی بود که شما بایستی برای وب لاگ مهمان آنان را در حیث بگیرید. وقتی که چندین عدد از این وب لاگ‌ها و وب لاگ‌نویسان را یافتید بعد از آن با آن ها برای تبادل مقاله، تبادل لینک و پیوند و بلاگ مهمان حرف نمائید.

فراموش نکنید که چگونگی پست‌ها در‌این مرحله بسیار التفات دارااست. آکادمی رایا پارس برای ساخت و ساز یک پست مهمان باکیفیت وقت بگذارید.

۱۲.به کارگیری از ویدیوها


بر هیچکس پوشیده وجود ندارد که ویدیوها جدیدترین محتوای ایجاد گردیده این روز ها میباشند. یوتیوب به تنهایی بیشتراز 30 میلیون بازدیدکننده در روز اخذ می‌نماید.

شناسایی نمائید که چه ویدیویی برای شغل شما مطلوب‌خیس میباشد.

به آسانی می توانید what is seo با ساخت‌و‌ساز محتوای ویدیویی و قرار دادن پیوند‌ها در شبکه استارت فرمایید. فیلم‌های شما نیز بایستی مانند دیگر محتوای شما باصرفه گردد. برای این فعالیت بایستی عبارات کلیدی را وارد فرمایید و مطمئن گردید که فیلم‌های شما با باکیفیت می‌باشند. برگه خویش را با فیلم‌های مرتبط و لینک و پیوند‌های محتوایی عمیق بسازید و چشم به راه باشید تا لینک و پیوند‌های برگشتی متعددی اخذ فرمائید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 66 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 15:35

شاید شما بخواهید در کمپین بازاریابی دیجیتال خویش تا مکان ممکن از مجراها به کار گیری فرمائید. درصورتی که یک کمپانی بازاریابی B2B می‌باشید دوره آموزش سئو نباید از به عبارتی مجراهایی به کار گیری فرمائید که یک کمپانی B2C به کارگیری می‌نماید.

شما میتوانید در وب سایت‌هایی همچون فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و حتی پینترست تبلیغات فرمایید. گوگل ادز نیز شناخته شد‌ه‌است و می تواند با‌گاز اینترنت‌وبسایت کمپانی شمارا به حاصل بلندتر کاوش برساند. آکادمی رایا پارس بازاریابی پست الکترونیک را از کمپین بازاریابی دیجیتال خویش حذف نکنید. ارسال پست الکترونیک اکثر اوقات بوسیله کمپانی‌ها نادیده گرفته می شود، البته این شایسته ترین طریق برای رویش حصول‌وکار شماست.

ترکیبی از بازاریابی در مجراهای رسانه اجتماعی، ارسال پست الکترونیک، با صرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت و استعمال از گوگل برای تبلیغات می تواند در شرایطی‌که که صحیح صورت پذیرد یک استراتژی کار کشته را به‌وجود بیاورد. با به عمل بردن تک تک این استراتژی با هم سبب می‌گردد مخاطب دارنده خطای متعددی گردد. اما شما میتوانید حافظه بگیرید که چه‌طور خودتان یک کمپین بازاریابی دیجیتال غالب بسازید، ولی آیا شل‌خیس وجود ندارد که یک شخص ماهر آحاد این امور را برایتان اجرا دهد و باری از روی دوشتان بردارد؟

۶.جستجوی واژه و کلمه کلیدی را برای بهینه سازی و PPC اجرا دهید
در حالتی که به دنبال این میباشید که در تبلیغات گوگل ادوردز (PPC) فعالیت نمائید و یا این که بهینه سازی وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش با صرفه فرمایید ، what is seo می بایست عبارات کلیدی خویش را پیدا نمائید. عبارات کلیدی کلماتی می‌باشند که یوزرها در موتورهای کاوش تایپ می‌نمایند تا یک متاع یا این که سرویس ها یا این که جواب به یک پرسش را بیابند.

در حالتی‌که نمیخواهید تبلیغی ایفا دهید مطلقا می خواهید اعتقادوباور پیدا نمایید سایتتان باصرفه میباشد. seo محتوا برخلاف PPC بدون پول میباشد و به این مراد به کار گیری می گردد که به طور طبیعی شیت شمارا در رنکینگ جستجوی گوگل بالا پیروز شود

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 73 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 15:58

برای اینکه بیشتر درمورد مخاطبین مقصود خودتان داده ها داشته باشید تلاش فرمائید از مشتریان اخیر خودتان برخورد بگیرید. دوره آموزش سئو آنها درمورد موردها ذیل اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهند:

اینکه درمورد محتوایی که به تازگی ساخت و ساز کرده‌اید چه حسی دارا هستند
مهم ترین نیازهای آنان چیست
چه‌طور می توانید اشتباهات آنان را با محتوای خودتان برطرف فرمائید
داشتن بازخوردی درست از مشتریان مناسبتان به شما یاری می‌نماید که:

حق تقدم‌های مشترکین و خوانند‌گان خودتان را شعور نمایید
تصمیم بگیرید که شایسته ترین جای ‌ها چهت نیل به مشتریان خودتان کجاست (مرحله 9 را مشاهده کنید)
درمورد نام‌و‌نشان خریداران خویش داده ها بیشتری بدست آورید
3.تولید شخصیت مشتری
هنگامی‌که شما داده‌های سرشماری و برخورد مشتری خویش را در اختیار دارید میتوانید شخصیت خریداری را تولید نمایید.  آکادمی رایا پارس شخصیت خریداران را به اسم آواتار مشتری نیز میشناسند که در آن خواننده گان ایده‌آل و مشتریان تعریف می گردند و شما می توانید محتوای بهتری را گزینه غرض قرار دهید. شایسته ترین آواتارهای مشتری دربرگیرنده اطلاعاتی از نقاط درد مشتری‌تان، بحران‌ها، منابع اطلاعاتی و محرکان رفتاری آن‌هاست. وقتی‌که  همگی این مورد ها را فهمیدید، شعور بهتری از موردها ذیل پیدا خواهید کرد:

نوع محتوایی که مخاطبین شما به آن برخورد نماد می دهند
این محتوا چه گونه به آنها امداد می‌نماید
چه چیزی سبب می گردد که آنها به محتوایتان التفات دهند
درمورد آواتارهای مشتری در راهبرد ما به اسم ساخت شخصیت خریداران بیشتر بدانید. این دربرگیرنده الگوهایی همچون آیتم تحت از دیجیتال مارکتر (Digital Marketer) می باشد.

قدم چهارم: رده فعلی خودتان را چک فرمایید

بیشتر حصول‌وکارها اکنون دارنده محتوا می باشند. این مشتمل بر محتوایی میباشد که در بلاگتان، رسانه‌های اجتماعی، پادکست‌ها، ویدیوها و .. میباشد. what is seo به‌همین عامل میباشد که قدم آن‌گاه به‌مراد آشنایی این میباشد که آیا محتوایتان به شما برای برآورده کردن اهدافتان امداد می‌نماید؟ (در صورتی جدید آغاز به عمل کرده‌اید و هنوز محتوایی ندارید، میتوانید به مرحله 5 بروید) برای اجرا این‌شغل می بایست تفحص محتوا اعمال دهید.

تصویب تک تک نصیب‌های محتوا، مثلا پست‌های وبلاگ، پست‌های مهمان و غیره
محاسبه موثر بودن یا این که توفیق آن محتوا
شناسایی رخنه‌‌ها

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 78 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 14:14

یک کدام از شایسته ترین و مهم ترین کارهایی که در سئو وبسایت برای موتورهای کاوش می‌قدرت جاری ساختن بخشید، دوره آموزش سئو بک لینک و پیوند سازی یا این که به چنگ آوردن لینک و پیوند از یک وب سایت با اعتبار فراتر برای وب سایت خودمان میباشد. مجموعاَ بک پیوند ها خلال اینکه منجر می شوند استفاده کننده وارد وبسایت ما گردد، اثر به سزایی در بهبود درجه وب سایت ما در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد. دراین نوشته‌ی‌علمی به فراگیری بک لینک و پیوند سازی می پردازیم. پس با یادگرفتن ایجاد کرد بک لینک و پیوند با شما هستیم.

بک پیوند به لینک و پیوند هایی گفته میشود که درون تارنما های دیگر قرار داده می‌شوند که با کلیک بر روی آن مخاطب به تارنما شما منتقل گردد. همان گونه که در فراگیری وردپرس گفته بودیم، برای با صرفه کردن یک وبسایت، بک پیوند سازی یا این که پیوند بیلدینگ یکی‌از مهم‌ترین کارداران برای بالا بردن جايگاه و امتیاز وبسایت شماست.

از‌آنجا‌که ترافیک و تعداد بازدید ها به صورت بدون واسطه باکیفیت بک لینک و پیوند های وبسایت شما رابطه دارااست ، آکادمی رایا پارس هرچه وبسایت هایی که به شما لینک میدهند اعتبار بیشتری داشته باشند، بک پیوند سازی شما سبب درجه بندی و امتیاز بهتری برای وب سایت شما گردد و در فیض تعداد ورودی بک پیوند شما ارتقا پیدا خواهد کرد.

در‌حالتی که می‌خواهید که درجه خویش را در گوگل ارتقا دهید، بک لینک و پیوند سازی یک کدام از مهمترین و اثر گذار ترین شیوه ها میباشد. ربات های موتور های جست و جو  هنگام جست و جو در تارنما ها، بک پیوند ها را دنبال می نمایند تا به مقاله متبوع برسند.

چنانچه بک پیوند شما در وبسایت های دارای اعتبار مندرج باشد و تعداد بک لینک و پیوند های تارنما شما به مقدار کافی باشد، what is seo ربات ها وب سایت شما‌را در جست و جو پیدا می نمایند و به یوزرها علامت خواهند اعطا کرد و در سود ترازو کلیک بر روی بک پیوند شما بیشتر گردد و امتیاز وب سایت شما بیشتر می گردد.

بک پیوند سازی کیفیت خوب برای سایت شغل بغرنج و دشواری میباشد، ولی طریق های مدبرانه ای وجود داراست که شما میتوانید بک لینک و پیوند باکیفیت ساخت و ساز فرمائید. در‌این نوشته ی علمی ما علاوه بر ارائه تعریف و تمجید بک لینک و پیوند و ویژگی ها آن، 10 نحوه برای یادگرفتن بک پیوند سازی کیفیت بالا را به شما فراگیری خوا هیم بخشید.

بهترین دوره آموزش سئو...
ما را در سایت بهترین دوره آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : دوره آموزش سئو, نویسنده : سید محمدرضا گلستان seotrainingcourse بازدید : 77 تاريخ : سه شنبه 1 شهريور 1401 ساعت: 13:39